joi, septembrie 10

Windows Spart

La oamenii saraci, nici boi nu trag

La urechile blegi, nici vacile nu rag...

Unde bat? In ultima perioada ni s-a servit o deziluzie muzicala flambata numita Madonna cu garnitura de mamaie si cerb.

Am apreciat mereu mostenirea lasata de Madonna in muzica, dar cum s-a prezentat la Bucuresti nu are sens sa dezvoltam aici, cei care au plecat de la show in timpul desfasurarii lui, exprima mai mult decat putem noi.

Apoi alta mamaie – Mamaia. Un festival mai patetic decat un bal al bobocilor la un liceu de surdo-muti.

Apoi alta capra – Cerbul de Aur 2009. Un festival la fel de mediocru ca si Eurovision. In anii ’90 era organizat mult mai bine. Si acum imi rasuna nazal in minte Ricky Dandel cu “gooolden steeeeeg, naaainti naaainti faaaaaiv, trio utami from Indonesia...

In fine, imi vine, in vine....In Romania muzica e ca un windows spart, da multe erori...

Cu gandul si la articolul anterior despre deziluzia BUG Mafia & Jasmine, va dam peste ochi tot cu o Jazmine.

Jazmine Sullivan. Interpreta r’n’b canta cum vrea coarda ei vocala un hit al carei orchestratie e sustinuta de 3 instrumente: percutie, contrabass si viori. Apoi a glazurat in greata cu-n background vocal tipic al genului. Este genul de piesa pe care nu o poti interpreta de doua ori identic, n-ai cum.

Piesa Bust Your Windows este un superhit, o lectie de interpretare, lectie de muzica.

O piesa de-ti sparge windows-ul!

3 comentarii:

x-ulesco spunea...

Ai auzit cum incepe? Parca e din "Drumul oaselor" si ma asteptam sa-l si vad pe Margelatu'. :)))
...era "naaainti naaainti tuuu" - cand castigau fetele de la Trie Utami. Dar not important. Cativa ani a prezentat Dandel si parea sa aduca un farmec aparte.
Iar anul asta...Anul trecut Brenciu a lansat melodia "Septembrie" zic eu, fara succes - odata pentru ca Breciu nu e cantaret autentic si mai degraba un soi de lautar care covereaza (permiteti?) tot ce i se pare potrivit. L-am vazut intr-o prestatie la "Atentie, se canta" langa Moculescu sau draga de Alexandra (iar o sa mananc rece! - da' m-a dezamagit crunt dupa zvoanele din presa :(( ca ea si Moculescu...in fine, nu e treaba mea - da' merita ceva mai bun !!! :))) )..unde am ramas ...a! la melodia lu' Brenciu: deci nici Brenciu nu e muzician , nici melodia nu e grozava. Insa cineva care-l iubeste de acolo de sus vrea cu orice chip sa-l impuna pe piata. Deh! mananca si el o paine, are trei copii acasa...
Si atunci i-au impins melodia la "Cerb".
"Antoni(n)o, mi fagaldo" (in italiana mea aproximativ....mediocra) a fost pionul care sa-i promoveze inca o data brenciul, aaa, scheciul, pardon, hitul sau slagarul. Si a facut-o mai bine decat Brenciu !!! A parut altfel cantata de italian.

Urechea mea, parerea mea !

Critică Muzicală spunea...

Mmm...Ma lasi cu Dandel...?

Cat despre Brenciu, nu e chiar asa. Dar fiecare cu parerea lui.

Piesa Septembrie Luni este dupa mine cea mai buna piesa a anului 2007 si una dintre cele mai originale piese romanesti de dupa '89. Intradevar, interpretarea lui Horia pe albumul 35 nu e fenomenala si stie si el asta insa eu apreciez si am "citit" placerea lui de a face muzica buna, de a canta. Toate astea acopera stangaciile interpretarii vocale. E un stil pretentios cel abordat de el si nu reuseste oricine sa-l interpreteze perfect.
Oricum, bravo Brenciule!

p.s. mi fa caldo - se zice

x-ulesco spunea...

Imi place Dandel,
nu-mi place Brenciu(l)
sic! si
hrrrrrr......

:))))))