duminică, octombrie 4

Prima pagina din lume de artişti nedescoperiti

PutItOn.com a fost conceput pentru a umple un gol în lumea artei - un loc în spaţiul cibernetic în cazul în care tinerele talente de artişti din întreaga lume ar putea detine o casetă de prezentare a activitatii lor în faţa unui public global.

Fie că este vorba în speranţa de a fi "descoperit", pentru a face în cele din urmă o viaţă din vânzarea de creaţiile lor, sau pur şi simplu pentru a se distra în bucuria de a avea o audienţă a se vedea şi de a reacţiona la munca lor, artişti PutItOn.com au acum o setare dinamică în care să prezinte creatiile lor - cu titlu gratuit şi fără limitări.

La PutItOn.com, noi credem ca exista literalmente milioane de artişti din întreaga lume, care sunt în prezent în imposibilitatea de a afişa ceea ce le-au creat. Fie că este din cauza poziţiei lor, lipsa de conexiuni la partea "de afaceri" a activitatilor lor, sau fonduri insuficiente, indivizi incredibili de talentaţi care au creat opere fantastice de artă au fost frustraţi în încercarea lor de a împărtăşi lucrările lor cu lumea.

Deci, am creat un loc la nivel de terenul de joc. În cazul în care un artist poate avea acces la un calculator, ei pot accesa PutItOn.com - şi se conectează cu oameni din întreaga lume, dornici de a le descoperi şi munca lor.

Pentru un artist, PutItOn.com înseamnă şansa de expunere la scară globală, într-un mediu conceput de artisti pentru artisti.

Pentru cunoscator, colector, adept, sau incepator care doreşte să se scufunde mai adânc în operele de artă, muzică, modă, şi film, PutItOn.com oferă acces nelimitat la o lume a artiştilor şi a lucrărilor lor pe o scara niciodată posibila înainte, dar îl face uşor de gestionat şi accesibil prin intermediul inovator si sofisticat, fără sudura progreselelor tehnologice.